Haar professionele opleiding met betrekking tot hulpverlenen begint in
1973 met het begeleiden van getraumatiseerde kinderen in de leeftijd van
0-6 jaar oud.
Hierna werkte ze enkele jaren met uit huis geplaatste jongeren van 13-21
jaar.
Tijdens haar periode van zelf kinderen krijgen en opvoeden besluit zij
haar ontwikkeling te verdiepen en volgt zij de therapeutische opleiding
tot psychosynthesgids aan het Instituut voor psychosynthese te Amsterdam
waar zij in 1992 afstudeert.
Hierna werkt zij met individuele cliënten in het Instituut voor Persoonlijke
Begeleiding en Ontwikkeling.
|
In 1993 besluit zij haar verdere opleiding te volgen in Hawaii.
In 2001 wordt zij gevraagd in Nederland eigen trainingen op te gaan zetten,
in de lijn van het Hawaaiiaanse gedachtegoed.
Als passie heeft zij werken met jonge kinderen en is als zodanig werkzaam
op 2 basisscholen alwaar zij zorg draagt voor de individuele begeleiding
van kinderen.
|